خبر های دانشگاه پیام نور

خبر های دانشگاه پیام نور

خبر های دانشگاه پیام نور

خبر های دانشگاه پیام نور

خبر های دانشگاه پیام نور

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مزایا و جزئیات آیین نامه جدید پژوهانه اعضای علمی دانشگاه پیام نور

معاون فناوری و پژوهش دانشگاه از ابلاغ آیین نامه جدید پژِوهانه اعضای علمی دانشگاه پیام نور خبر داد.

دکتر احمد علی پور گفت: این آیین نامه به منظور تشویق و ترغیب بیشتر اعضای علمی دانشگاه پیام نور در انجام فعالیت های علمی، پژوهشی و فناوری هدفمند و همچنین تسهیل در روند اجرای این گونه فعالیت ها، حسب تجارب حاصل از اجرای دوره های گذشته آن، در یک کارگروه تخصصی آموزشی و پژوهشی دانشگاه بازنگری شده تا اثربخشی و کارآرایی بیشتری را داشته باشد.

وی با اشاره به مزایای آیین نامه جدید پژوهانه اظهار داشت: از نکات مهم و قابل توجه در این آیین نامه می توان به بسترسازی به منظور افزایش تجربه های پژوهشی ملی و بین المللی محققان دانشگاه، امکان انجام طرح پژوهشی با تجمیع پژوهانه، توجه به اختراعات و ابداعات اعضای علمی، توجه به فعالیت های کارآفرینی و ارتباط با صنعت، شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد و تخصیص پژوهانه اولیه برای مرتبه های بالاتر اشاره کرد.

دکتر علی پور اعلام کرد: این آیین نامه مشتمل بر 7 ماده و 25 تبصره پس از تصویب در سیصد و پنجاه و دومین جلسه شورای پژوهشی دانشگاه مورخ 26 مهرماه سال 94، در تاریخ 12دی ماه به تصویب شورای دانشگاه رسید و از تاریخ ابلاغ به مدت دو سال لازم الاجراست.

وی افزود: با ابلاغ این آیین نامه، کلیه بخشنامه ها، آیین نامه ها و دستورالعمل های مغایر لغو و بلااثر می شود.

وی همچنین اظهار داشت: اعضای علمی دانشگاه می توانند جهت دسترسی آسان تر و با کیفیت تر به آئین نامه مذکور به آدرس : صفحه اصلی درگاه دانشگاه-  درباره دانشگاه پیام نور- فرم ها و آیین نامه ها – آیین نامه های پژوهشی- آیین نامه پژوهانه اعضای علمی دانشگاه پیام نور مراجعه نمایند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی